Tmsa logo

Rutes i horaris

Rutas y horarios

Resum d'horaris

Descarregar horaris abreujats

  Subscripció a avisos informatius de TMSA

Des de la pàgina de subscripció, podràs registrar-te en el nostre sistema d'usuaris registrats t'enviarem tots els nostres avisos directament, a l'adreça de correu electrònic que ens indiquis

TMSA a Twitter

Carta de Serveis

Mitjançant aquesta Carta de Serveis, pretenem donar a conèixer als nostres usuaris el compromís que assumim amb la qualitat, el medi ambient i la seguretat i salut dels nostres treballadors, així com la nostra voluntat de millorar dia a dia.

Dades de l’empresa operadora

Transports Menorca és la companyia encarregada de prestar el servei de transport públic mitjançant autobús de la ruta entre Maó i Ciutadella, entre altres línies. TMSA realitza aquesta activitat des de l’any 1907, en el qual va començar el seu servei.

Oficines:
Camí de ses Rodees, 5
POIMA, 07714 Mahón
Menorca
Telèfon: (34) 971 360 475
Fax:(34) 971 354 007

Serveis que presta TMSA

  • Transport regular de viatgers per carretera: s’operen les següents línies, amb horaris i serveis específics en cada època de l’any.
    L1. Maó - Alaior - Es Mercadal - Ferreries - Ciutadella
    L2. Maó - Es Castell
    L3. Maó - Sant Lluís
    L18. Llançadora Instituts Bintaufa
    L21. Maó - Sant Climent
    L31. Maó - Cala En Porter
    L73. Maó - Alaior - Es Migjorn Gran
    L74. Es Migjorn Gran - Es Mercadal
  • Transport escolar: diverses rutes des de/fins a poblacions i nuclis dels voltants de Maó, tals com Trebaluger, Es Castell, Sant Lluis, Punta Primera, S’Algar i altres urbanitzacions de la Costa Sud.
  • La informació sobre els recorreguts i horaris de cada línia es confecciona en tres suports:
  • • Mapa de línies de butxaca.
    • Mapa de línies en les marquesines.
    • Pàgina web de TMSA (www.tmsa.es).

Servei d’Atenció al client

TMSA posa a la disposició dels seus clients els següents canals de comunicació perquè puguin manifestar les seves opinions, suggeriments o qualsevol tipus de comunicació que desitgin realitzar. En persona: en la nostra oficina i en horari comercial. Per escrit (fulla de Queixes/Suggeriments) Per correu postal: a l’adreça de l’empresa, indicada en l’apartat de Contacte.

Per Telèfon
Oficina: 971 360 475 en el següent horari: de 8 a 14h, de dilluns a divendres.
Per Fax
Al nombre: 971 354 007.

Per Internet
Mitjançant el formulari definit a la pàgina web de l’empresa (www.tmsa.es) per recollir qualsevol comunicació que es desitgi realitzar. També estan operatius els nostres canals de Facebook i Twitter.

Compromís de Qualitat

Dins del conjunt d’indicadors i mètodes de mesurament de la qualitat del servei que TMSA està implantant, es detallen a continuació una sèrie de compromisos que l’empresa adquireix amb els seus usuaris i que considerem fonamentals per a la consecució dels nostres objectius estratègics:

  • Respecte a la informació en les parades:
  • Tant els pals de parada com les marquesines disposen almenys de la següent informació:

    • Nom de la parada.
    • Nombre de les línies que passen per la parada.
    • Itinerari de les línies amb horaris.
    • Indicació del Telèfon d’Atenció al Client.
  • Respecte a la informació en els autobusos:
  • Informació a l’interior
    Tots els autobusos disposen en el seu interior almenys de la següent informació:

    • Indicació de la tarifa en vigor del bitllet senzill.
    • Indicació de la quantitat màxima que obliga al conductor a retornar canvi.
  • Informació en l’exterior
  • Tots els autobusos disposen en l’exterior almenys de la següent informació:

    • Indicació del nombre de línia (frontal i posterior).
    • Indicació del sentit de la línia (frontal).
    • Indicació, si escau, que l’autobús està fora de servei o amb destinació cotxeres (frontal).
  • Respecte a la neteja dels autobusos:
  • Tots els autobusos que van a realitzar servei l’endemà són rentats exteriorment.
    A tots els autobusos que van a realitzar servei l’endemà se’ls realitza una neteja general en el seu interior.

  • Respecte a la nostra Atenció al Client (Gestió de Reclamacions):
  • Totes les reclamacions i comunicacions dels nostres clients són investigades i registrades.
    Totes elles són contestades (per telèfon o a través del mateix mitjà pel qual s’han rebut) en els 20 dies següents a la seva recepció.

  • Respecte a la nostra Atenció al Client (Gestió d’Objectes Perduts):
  • Tots els objectes perduts pels usuaris (en els autobusos o en les instal·lacions de l’empresa) són recollits, registrats i emmagatzemats d’acord al procediment corresponent.
    En cas que l’objecte perdut contingui informació suficient de l’usuari, l’empresa contactarà amb la persona usuparia per avisar que pot passar a recollir-ho.

  • Respecte a la nostra flota d’autobusos:
  • La renovació de la nostra flota es realitza sempre adquirint autobusos que compleixen l’última normativa mediambiental en vigor.

  • Respecte al nostre compromís amb l’accessibilitat de les persones:
  • En cas de necessitat, les persones amb mobilitat reduïda, trobaran dispositius mecànics o manuals disponibles per a l’accés als autobusos.
    Actualment, més del 50% dels vehicles estan adaptats (PMR) mitjançant la dotació de dispositius diversos com una rampa d’accés per a cadires de rodes, un espai reservat en el vehicle a aquest efecte. D’altra banda, també s’han adaptat a altres tipus de discapacitats com les visuals i auditives mitjançant sistemes de megafonia interior i indicadors informatius lluminosos.

Rutes i horaris

Rutas y horarios

Resum d'horaris

Descarregar horaris abreujats

  Subscripció a avisos informatius de TMSA

Des de la pàgina de subscripció, podràs registrar-te en el nostre sistema d'usuaris registrats t'enviarem tots els nostres avisos directament, a l'adreça de correu electrònic que ens indiquis

TMSA a Twitter

kit digital: Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia
kit digital: NextGenerationEU