Tmsa logo

Rutes i horaris

Rutas y horarios

Resum d'horaris

Descarregar horaris abreujats

  Subscripció a avisos informatius de TMSA

Des de la pàgina de subscripció, podràs registrar-te en el nostre sistema d'usuaris registrats t'enviarem tots els nostres avisos directament, a l'adreça de correu electrònic que ens indiquis

 Sol·licitud per viatjar amb bicicletes

Reservar viatge amb bicicletes

TMSA a Twitter

Avisos de servei

TMSA estrena Canal Oficial de WhatsApp   Llegir més
Línies afectades:   L01 - Maó-Ciutadella   L02 - Maó-Es Castell   L03 - Maó-Sant Lluís   L14 - Bus Exprés Maó-Ciutadella   L18 - Maó-Instituts Bintalfa   L21 - Maó-Sant Climent   L22 - Maó-Es Canutells   L24 - Maó-Sa Mesquida   L25 - Maó-Trebalúger-Maó   L31 - Maó-Cala en Porter   L32 - Maó-Son Bou   L33 - Cala en Porter-Alaior   L51 - Maó-Cala Galdana   L52 - Ciutadella-Cala Galdana   L53 - Ferreries-Cala Galdana   L54 - Es Migjorn Gran-Ferreries   L71 - Maó-Sant Tomàs   L72 - Ciutadella-Sant Tomàs   L73 - Maó-Alaior-Es Migjorn Gran   L91 - Maó-Alcalfar-S'Algar   L92 - Maó-Sant Lluís-Punta Prima   L93 - Maó-Sant Lluís-Binibèquer   L94 - Maó-Sant Lluís-Binissafúller  

Maó-Sant Tomàs

Durada trajecte: 45 min.
Recorregut Total: 28 Km.
Targetes Vàlides
T Mes T Jove T General

Horaris de la Línia

Actuals

 

Previstos

 

Més informació d'interés

 

Tarifes de la Línia

Maó - Alaior
1,75 €
Maó - Es Migjorn Gran
2,95 €
Maó - Sant Tomàs
3,45 €
Alaior - Es Migjorn Gran
1,60 €
Alaior - Sant Tomàs
2,15 €
Es Migjorn Gran - Sant Tomàs
1,35 €

  Subscripció a avisos informatius de TMSA

Des de la pàgina de subscripció, podràs registrar-te en el nostre sistema d'usuaris registrats t'enviarem tots els nostres avisos directament, a l'adreça de correu electrònic que ens indiquis

Notícies de la Línia

Data Publicació: 14-02-2026
Autor: TMSA

A TMSA treballem per facilitar-te la informació del servei de manera directa, clara i immediata.

Des d’ara pots seguir tots els #AvisosTMSA a través del nostre nou Canal Oficial de WhatsApp, on publicarem incidències, modificacions d’horaris, reforços puntuals i comunicacions rellevants de les línies IB-06.

És un canal unidireccional: rebràs la informació sense necessitat d’interacció i amb total privacitat.

Subscriu-t’hi aquí:
https://whatsapp.com/channel/0029Vb7U9QG7YSd6gUhOsW11

Mantén-te informat. Mou-te amb confiança.
TMSA Menorca


Data Publicació: 04-09-2025
Autor: TMSA
Els horaris de TOTS ELS SERVEIS del proper DILLUNS 08 DE SETEMBRE seran els habituals de dia laborable. 

Data Publicació: 14-08-2025
Autor: TMSA
D’acord amb el Decret d’Alcaldia de 24 de juliol de 2025 i el Bàndol Municipal emès per l’Ajuntament de Maó, que activen mesures específiques del Pla d’Emergència per Sequera arran de l’actual situació de prealerta a l’illa de Menorca, TMSA adopta un paper actiu en la preservació d’aquest recurs tan escàs i essencial: l’aigua.
La nostra seu central, situada a Maó, compta amb el pont de rentat de la nostra flota d’autobusos. Conscients de la importància de donar exemple i reduir el consum d’aigua en activitats no essencials, hem decidit aplicar restriccions en el rentat exterior dels vehicles.
Això significa que, mentre es mantinguin vigents les mesures municipals, prioritzarem únicament els rentats imprescindibles, reduint la freqüència habitual de rentat exterior i utilitzant mètodes que optimitzin l’ús de l’aigua.
Som plenament conscients que aquesta decisió pot implicar que alguns autobusos no presentin l’aspecte extern de neteja al qual les nostres persones usuàries estan acostumades. Per això, demanem disculpes per endavant si, durant aquest període, perceben que els vehicles no mantenen la seva aparença habitual.
Aquesta és una mesura temporal, directament vinculada a la durada de les restriccions decretades per l’Ajuntament de Maó. Una vegada s’aixequin, recuperarem la nostra rutina habitual de rentat exterior.
A TMSA, creiem que cada acció compta en la lluita contra la sequera. Tenir cura de l’aigua és tenir cura del futur de la nostra illa.

 
Data Publicació: 13-08-2025
Autor: TMSA
Els horaris de TOTS ELS SERVEIS del proper DIVENDRES 15.08.2025 seran els habituals de dia laborable. Tot i sent dia festiu, NO hi haurà reducció d’horaris.

Data Publicació: 08-08-2025
Autor: TMSA
Amb motiu de la celebració de les FESTES PATRONALS DE SANT LLORENÇ, la parada ALAIOR - CENTRE estarà FORA DE SERVEI des del dissabte dia 09 fins el dimarts 12 a la 1:00h. Tots els autobusos de les nostres línies tindran la PARADA PROVISIONAL a l’Avinguda Verge del Toro, davant de l’I.E.S. Josep Miquel Guàrdia.

Data Publicació: 08-08-2025
Autor: TMSA
Amb motiu de la celebració de les Festes patronals de Sant Llorenç, la parada ALAIOR - POLIPESPORTIU estarà FORA DE SERVEI des del dissabte dia 09 fins dimarts dia 12 d’agost a la 1:00h. Tots els autobusos de les nostres línies tindran la PARADA PROVISIONAL a l’Avinguda Verge del Toro, davant de l’I.E.S. Josep Miquel Guàrdia.

 
Data Publicació: 01-08-2025
Autor: TMSA
TMSA informa que, ahir dijous capvespre, la patronal i el sindicat SATI van arribar a un acord que ha permès desconvocar la vaga prevista en el sector del transport públic regular de viatgers per carretera. Gràcies a aquest enteniment, tots els serveis de transport operats per TMSA es presten avui dijous 1 d’agost amb total normalitat, seguint els horaris habituals i sense restriccions.

Volem agrair la comprensió dels nostres usuaris durant els dies en què els serveis es van veure afectats.

Atentament,

L’equip de TMSA

Data Publicació: 01-08-2025
Autor: TMSA
El proper dissabte 02 d’agost, amb motiu de la celebració de les Festes de Sant Cristòfol, a més a més dels horaris habituals es portaran també a terme els següents HORARIS ESPECIALS, mitjançant SERVEIS DE REFORÇ a les línies regulars L71 i L72 en els trajectes Maó → Es Migjorn Gran i Ciutadella → Es Migjorn Gran.

Data Publicació: 31-07-2025
Autor: TMSA
Amb motiu de la celebració de les FESTES D’ES MIGJORN GRAN 2025, la parada habitual estarà FORA DE SERVEI des del dijous dia 31 de juliol i fins el dimarts dia 05 d’agost, ambdós inclosos. Tots els nostres autobusos de línia tindran l’arribada i la sortida a la parada provisional ubicada al marge dret de la Rotonda de Plaça Menorca.

Data Publicació: 10-06-2025
Autor: TMSA

Informamos que durante la mañana de hoy estamos padeciendo retrasos en algunas de nuestras líneas debido a un accidente de tráfico que ha tenido lugar en la Carretera general Me-1 a la altura de la gasolinera Mitjan Lloc (entre Maó y Alaior).


La Carretera Me-1 está cortada y hasta nuevo aviso, las rutas afectadas se desvían por Me-12 (Maó-Cala'n Porter) y carretera Torralba.

Debido al accidente en la Me-1, la parada de la urbanización La Argentina queda sin servicio temporalmente hasta la reapertura de la carretera. 

Lamentamos las molestias.


Rutes i horaris

Rutas y horarios

Resum d'horaris

Descarregar horaris abreujats

  Subscripció a avisos informatius de TMSA

Des de la pàgina de subscripció, podràs registrar-te en el nostre sistema d'usuaris registrats t'enviarem tots els nostres avisos directament, a l'adreça de correu electrònic que ens indiquis

 Sol·licitud per viatjar amb bicicletes

Reservar viatge amb bicicletes

TMSA a Twitter

Empresa beneficiaria d'ajudes per transformar les flotes de transport de viatgers i mercaderies d'empreses privades prestadores de serveis de transport per carretera, així com d'empreses que realitzin transport privat complementari, en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència, finançades per la Unió Europea «Next Generation EU.